Infografías más descargadas en Colombia desde Advisory


Por Diana Carolina Torres.

La Biblioteca Octavio Arizmendi Posada, cuenta entre sus herramientas y bases de datos, con Advisory, la cual está enfocada hacia el mejoramiento de los procesos administrativos y de atención al paciente dentro de las instituciones que prestan servicios de salud, tales como hospitales, clínicas, centros de salud. etc.. Se puede consultar información tanto en inglés como en español, en texto completo, además se puede solicitar asesoría especializada en caso de ser necesario con expertos en las diversas temáticas.

advisory

Se puede consultar a través del acceso a bases de datos por la página web de la Biblioteca.

A continuación relaciono un breve resumen del contenido de algunas infografías que puede descargar al acceder a esta base de datos:

  1. Reigniting the passion of burned-out nurses

En esta infografia se encuentran diversas estrategias, para reaviviar la pasión en las enfemeras que ya la perdieron, y que aunque continuan preopandose por el cuidado de los pacientes, ya no sienten lo mismo en la institución donde laboran.

Even top-notch nurses can become worn down when faced with relentless change, tight budgets, and an uncertain professional future. To perform their best, your nurses need to know they’re not alone.

Use our infographic about the journey toward building a support system to find out how your organisation can rescue its employees from an engagement wasteland. Get the infographic »

2.  Supporting nurses on every stage of the journey

A través del acompañamiento efectivo de las enfermeras en cada paso de su proceso de formación en la institución se logra convertirla en una ficha clave dentro de los procesos administrativos.

Nursing leaders worldwide share a common set of objectives, but organisations are at very different stages in the journey to achieving them. This infographic charts the four imperatives facing nursing organisations and lays out a journey for the nursing workforce to gauge its organisation’s progress on the path to excellence. Download now »

3. Are you aiming for doctor engagement’s highest peak?

5 pasos para llevar a sus doctores a lo mas alto del compromiso institucional.

The fact that your doctors enjoy practicing medicine doesn’t necessarily mean they’re engaged in the hospital’s broader mission. Reaching peak engagement levels requires a targeted strategy to improve the doctor-hospital relationship. Our infographic can help you charter a path that will lead you to the highest levels of doctor engagement. Download now »

4.  Get your frontline staff rowing in the right direction

Usar las mejores estrategias para llevar al personal de servicio en la dirección correcta, conectando su trabajo y las metas de la institución.

Hospital operational leaders cite strategy execution—a people-centric challenge—as the greatest barrier to sustainable hospital growth. As health care leaders shift toward a value-centred organisational strategy, they must also ensure staff are dedicated to advancing that mission.

View five examples of how staff may struggle to see the connection between their work and the organisation’s goals—and best practices to address these challenges. Download now »

5. 13 key nursing objectives for health care’s changing future

13 Objetivos claves de las enfermeras que cambiaran el futuro del cuidado en una organización de salud.

Learn the 13 patient care services objectives that hold the greatest promise for advancing strategic priorities and safeguarding hospital margins while elevating care quality. Download now »

6. Crossing the communication chasm to reach more doctors

En muchas organizaciones la comunicación con los medicos no es buena y muchos de los problemas no llegan por los canales adecuados y se quedan sin solución, aqui se presentan 4 estrategias para reducir esta brecha.

Organisations communicate with doctors all the time—but doctors report that critical messages are not getting through, and those that do get through often are irrelevant or strike the wrong tone.

The chasm seems wide, but this infographic shares the four key changes you can make to your existing communication strategy to bridge the divide.
Download now »

7. Reduce length of stay, increase number of beds

Estrategias de altas eficientes, que le ayudaran a incrementar el número de camas y los beneficios que resultan de este proceso.

Everyone knows that more efficient discharge strategies lead to reduced lengths of stay, but most staff have inaccurate views of their organisation’s discharge performance and the significant potential benefits of improving it. Most opportunities to improve discharge efficiency are within the control of the hospital. Here, we’ve outlined your strategic plan for creating capacity by eliminating end-of-stay delays. Download now »

 

8. Getting inside the doctor’s mind

Entrar en la mente de los medicos no es facil, cuando se trata del proceso de documentación dentro de una organización, hay que ser claro y conciso, para lograr que se interesen en el proceso.

Motivating your doctors to improve documentation requires the perfect pitch. But it’s easy to miss that opportunity if you don’t appeal to both sides of their minds.

We’ve outlined the tactics you need to tailor your message and get doctors invested in documentation. Download now »

 

 

 

 

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